Berbaloi Yuran Geng like

Berbaloi ke Yuran pelaburan RM69? Mari kita tengok apa kata mereka.

.
Sejujurnya macam kejutan budaya bagi saya. Saya biasanya jadi silent reader & stalker. Sekarang tiba-tiba kawan bertambah.Blur sekejab bila orang like dan komen. Cuma saya patut belajar kendalikan perasaan malu bila Buat posting. Kawan-kawan pun tanya kenapa FB saya kelihatan huru hara. Ini lebih berbaloi dari apa yang saya bayar. (Pn Hirma, GLFB)

Dulu Krik2 FB Akak Sekarang alhamdulillah  yang Best  Dapat Adik Beradik Dan Rakan Baru Berdesup Diorang Dok PM Whssp Nak Order Dan Tanya Pascal Produk...Sebab Tu  Akak Memang Yakin #GengLike Boleh Bantu Akak Naikkan  Pendapatan Akak Sebagai Suri Runah Yang Hanya Mencari Rezeki Dihujung Jari...Alhamdulillah Syukur Pada Allah Terimakasih juga Pada Anys Dan GL Semua yang Support. (Pn Ros Nani, GLFB)

Woww nampaknya berbaloi-baloi bagi mereka yang betul-betul praktik ilmukan. Tahniah kepada semua peserta GLFA & GLFB.

Alhamdulilah kami sudah buka pendaftaran GLFE yang akan bermula pada 18 Jun ini. Kalian yang tak nak lepas peluang belajar branding, menulis dan bernetworking jom join GENG LIKE FAMILY E.

Boleh hubungi saya di WA 0177912993

Comments

Popular Posts