Berbaloi Kelas GL

Tek : Anys Idayu Zakaria

Setiap kali baca pengalaman peserta GL/GSL, saya pasti teruja. Kelas GL kali ini juga dapat komen positif dari mereka. Jom baca apa kata mereka.

"Alhamdulillah memang berbeza. Wall semakin meriah.task yg diberi pun memang membantu teknik tuk kita post dalam fb. Semalam je saya dapat close 1 agent dan dapat rm500 untung bersih. Tq kak anys"❤ (Fitrin Nisa, GLFA)

.
"Alhamdulillah setakat ni okay. Like pun makin byk berbanding dulu dan kwn2 fb yg bukan geng like pun skrg byk muncul dkt status saya.
Saya rasa berbaloi dgn pelaburan ni sbb dgn RM69, saya dpt belajar mcm2 dan ebook" (Nurul Atikah, GLFA)

.
Dulu Krik2 FB Akak Sekarang Alhamdulillah  ,Yang Best  Dapat Adik Beradik Dan Rakan Baru Yang Best Income Kt Acc Hari2 Masuk Berdesup Diorang Dok PM Whssp Nak Order Dan Tanya Pascal Produk...Sebab Tu  Akak Memang Yakin #GengLike Boleh Bantu Akak Naikkan  Pendapatan Akak Sebagai Suri Runah Yang Hanya Mencari Rezeki Dihujung Jari...Alhamdulillah Syukur Pada Allah Terimakasih juga Pada Anys Dan GL Semua yang Support". (Ros Nani, GLFB)
.

Alhamdulillah syukur dengan GL mereka lebih bersemangat mahu aktif dan buat posting di FB. Barulah bersemangat nak berbisnes kan. Mahu daftar GLFD WA 0177912993. #agengenglike

Comments

Popular Posts