Bengkel Penulisan Berpengaruh

Teks : Anys Idayu Zakaria 
Foto : Anys Idayu Zakaria 

Menulis di Media Sosial, FB atau blog bukan sesuatu yang mustahil kini. Ramai antara mereka berjaya membina penjenamaan sendiri, membina kerjaya dan pendapatan hasil penulisan mereka. 

Sebenarnya niat di hati saya sudah lama mahu berguru dengan Tn Khairul Hakimin, untuk sertai kelas penulisan berpengaruh beliau, kerana apa yang saya nampak, ilmu dari situ saya boleh gunakan untuk menulis dengan lebih baik lagi di FB & BLOG. Azamnya Januari ini mesti daftar juga kelas online beliau. 
 
Alhamdulillah rupanya rezeki berguru secara offline. Beliau sudi menerima jemputan turun ke JB. Kali ini peluang mesti tak boleh lepas. Kebetulan beberapa orang yang saya kenali sememang sedang berurusan dengan beliau untuk jemputan ke JB, dan saya juga diajak sekali berganding bahu sebagai Crew Event untuk bengkel ini. Syukur sangat. Niat nak belajar Allah permudahkan, tambah lagi dapat membantu kalian yang lain yang mahu turut serta. Semoga impian dan azam ini tercapai insya Allah. 

Nak join sekali, jom sertai BENGKEL PENULISAN BERPENGARUH bersama Tuan Khairul Hakimin Muhammad.



 11 Februari 2017 (Sabtu)
10 pagi - 2 petang
Hotel Selesa, Johor Bahru

.
Yuran Pendaftaran : RM150
(termasuk nota & makan tengah hari)

 
Tempat terhad. 60 orang peserta sahaja.
.
Pendaftaran : Anys Idayu Zakaria (Aiz, 017-7912993)


Comments

Popular Posts