Teruja Like Banyak Di FB

Teks : ANYS IDAYU ZAKARIA 

Saya dulu join GSL sebab teruja tengok FB Founder, Tn Khairul yang banyak LIKE setiap kali update status. Tak terfikir pun dalam kelas GSL ni ada macam-macam ilmu yang akan diperolehi. Kononnya nak belajar sahaja macam mana cara untuk dapat like yang banyak.

Ingatkan saya seorang sahaja yang musykil macam mana orang lain boleh dapat like banyak gitu. Pagi ni terima WA daripada pelajar blog, katanya saya WA anys nak tanya tentang GSL. "Sbb tgok kawan tu like dia beratus2..rasa musykil". 

Anda yang musykil juga, jangan biarkan keraguaan terus mewarnai hidup anda. Cepat-cepat WA saya 017-7912993(Aiz), saya bantu bagi hilang semua kemusykilan tu

Founder GSL maklumkan siapa yang join batch terakhir GSL, Batch Vellfire, akan dapat 3 video dari Tuan Aqif Azizan mengenai menjual di FB dan 4 video dari Tuan Ozir Zuri mengenai Sistem Agen. Total hadiah Rm348. 

Aduhai ruginya kalau tak masuk sekali lagi. Saya dah daftar nama siap-siap takut terlepas peluang akhir ni.

Comments

Popular Posts