Target Bisnes

Teks : Anys idayu Zakaria

Assalamualaikum sahabat pembaca semua. Terima kasih kerana sudi singgah di sini. Malam ni saya nak kongsi target jualan dalam servis Kelas Online Blog ABDR & GSL yang saya tawarkan.

Saya mempunyai target untuk mendapat 3 pendaftaran pelajar blog dan 10 pendaftaran peserta GSL setiap hari. Dan mampu membuat jualan RM500 sehari, RM3500 seminggu dan RM14000 sebulan melalui servis yang saya tawarkan.

Mohon sahabat sekalian doakan target saya ini tercapai bermula bulan Jun tahun 2016 ini.

Semoga dengan target ini saya dapat membantu lebih ramai lagi usahawan yang mahu belajar menggunakan blog sebagai medium pemasaran di google, dan fb sebagai medium terbaik untuk bernetworking 😍😍

#anysidayuzakaria #kelasonlinsblog #agengroupsupportlike

Comments

Popular Posts