PENANGAN GSL. vs HIDUP X KERUAN


📻📻📻📻
Saya tahu mengenai gsl drp rakan bisnes saya Founder tohpuan.co yang hebat Amalina Zainol…di mengesyorkan saya untuk join GSL untuk bina engagement supaya orang Nampak kewujudan kita dalam fb.
Saya balik,,,,sy fikir 2 3 kali nk join,,sebab kebetulan memang poket tengah kering
Member suruh pm kawan namanya muazah mayb yang buat GSL agaknye,,,,huhu
Balik,,saya terus PM..Muazah cakap suruh saya PM khairul Zahrin Abdul Karim,,,
Saya pon PM …esoknya Tuan Khairul balas.Dia bagi detail GSL,
Saya Tanya lagi,,"macam mana GSL berfungsi"?
Diam..xde jawapan.
tengah belek2 laman fb, Kebetulan saya tengok ada member Anys Idayu Zakaria gambar profilenya ada logo GSL…
Saya Fikir maybe dia tahu,,,
Saya terus pm dia pada 26 Mei,

“salam Anys. Boleh akak Tanya pasal GSL?
Wassalam kak,,,,jawab Anys..
"Akak Tanya yang khairul zahrin tu tapi x berjawab",,
Anys terus jawab,,,"boleh meh saya explain,,saya agen GSL",,
Wah,,lega,,rupanya saya berkawan dengan agen GSL,,

Dengan detail anys menjawab setiap soalan saya berkenaan GSL.
3 hari kemudian sy terus transfer ke akaun admin anyss..
Tarikh untuk join ada lagi 1 minggu,,,
Saya tunggu
Tunggu
Tazabar..
Tazabar
Tiba2

2 May 2016
Anys pm saya
“Assalamualaikum. Selamat petang Tuan/Puan. Kami Dari Team GSL Ingin Memohon Seribu Kemaafan Kerana Tarikh bermulanya GSL BATCH SAVY Terpaksa Ditunda kepada 21 MEI 2016 Atas Sebab-Sebab Yang Tidak Dapat Dielakkan.”
Saya rasa sangat kecewa,,,,sb tunggu punya tunggu punya tunggu,,,,
Kena tunggu lagi,,,,
“lambat sangat” saya reply messenger dengan perasaan sangat2 kecewa,,,,
Dalam hati macam nak quit je terus.
Anys menerangkan kenapa tarikh berganjak ke tarikh lain disebabkan hal hal yang x dapat dielakkan,,,,
Saya boleh terima tapi disebabkan tak sabar nak join,,sy sedikit kecewa….
Akhirnya
pada
 
📣📣21 MEI 2016,📣📣
saya di add masuk ke group GSL Savvy dengan jayanya,,,
Alhamdulillah selama seminggu membuat huru hara bersama 150 sahabat savvy yang lain….
Pengalaman selama seminggu sangat mengujakan….gembleng tenaga sama sama mengeBOOM💣💣 wall,,,👍👍👍👍 mengeLIKE dengan jayanga post sahabat savvy….
Sampai ada yang x tido malam sebab nak siapkan TASK,
Sampai ada yang termimpi-mimpi tengah selesaikan TASK.
Sampai ada yang tido depan PC sebab GSL..
Teruk betul penangan GSL,,,
Tengah sibuk dengan hari hari terakhir terakhir gsl savvy,,,Admin Anys post berkenaan UPGRADE
Saya baca je,,terus saya PM Anys..sebab memang dalam kepala sudah terfikir boleh ke aku nak join gsl sekali lgi sebab seronok sangat..
Rupanya boleh upgrade GSL elite force dengan pertambahan sahabat – sahabat GSL melebihi 1000 orang,,,,
Wow!!

Selepas join GSL savvy,,, seterusnya upgrade ke gsl premium(dulu dikenali sebagai elite force). Banyak sangat perubahan berlaku kepada diri saya..
Pertambahan rakan sekepala bisnes yang terlalu positif,,,sentiasa ada di belakang mengeLIKE..hehe
Post saya di Facebook yang dulunya tiada siapa pon yang heran,,,
Tetapi kini,,,,kawan yang dah lama x timbul tiba2 like post saya,,
Saya tidak pernah menyesal join GSL…memang betul betul power.
Gsl ubah hidup saya 360 darjah.kiri kanan depan belakang,,,,,

Barula ku tahu kenapa Khairul Zahrin Abd Karim tak reply soalan saya masa saya pm,,,
Sebab Tuan khairul adalah :putnam: tulang belakang 💪💪yang menghidupkan GSL dengan JAYANYA,,,tuan super awesome
terima kasih sahabat Group Support LIKE - Savvy... Group Support LIKE - Elite Forces.anda awesome!
📻📻📻📻📻
‪#‎salutetuankhairul‬
‪#‎oreklatekawe‬
‪#‎nmdexclusive‬
‪#‎gslsavvy‬
‪#‎gslef‬

Comments

Popular Posts