Masuk Kelas Blog Supaya Lebih Mahir

Teks : Anys Idayu Zakaria 


Sebelum masuk kelas blog, saya pernah ada blog. Sekarang sudah di'private'kan akibat malu. Hikhik.
Sahabat-sahabat lain yang sertai kelas blog ABDR juga masing-masing sudah ada blog. Pelajar yang masuk kelas blog pun, ramai juga yang dah tahu apa itu blog. Rata-rata kami belajar sendiri. Selongkar dari google, tanya orang sana-sini. Tapi kenapa kami masuk kelas blog?

Yang saya tahu, lepas saya masuk kelas blog, cara saya berblog berubah. Sampai saya private kan blog lama yang ntah apa-apa.

~Blogspot memang free, tapi perkhidmatan dan ilmu ada nilainya.~

Alhamdulillah kami buka pendaftaran setiap hari, jom belajar cara mudah berblog, hanya online sahaja. Jom daftar bagi yang serius mahu belajar menjadikan blog medan perkongsian, serta sebagai kedai maya untuk memudahkan pelanggan menjejak kita di google :D

Comments

Popular Posts