Segment Tajaan - Kuah Rojak Cik Nard

Teks : Anys Idayu Zakaria
Foto : Anys Idayu Zakaria




Alhamdulillah, hujung minggu lepas saya dapat satu sample kuah rojak daripada sahabat di facebook. Kuah homemade rojak Cik Nard ni memang sedap. Saya yang mula-mula buka bungkusan dalam sampul pun dah rasa terliur sangat, bau yang menggoda tau. Memang kalau yang mengidam tu, meleleh la air liuq jawab nya hehehhe.

Dek kerana tak sempat beli buah, saya cuba kuah rojak Cik Nard bersama tauhu dan tempe goreng. Memang sedap. Yang sebenarnya orang-orang dalam rumah ni memang hantu rojak belaka. Jadi tak adanya peluang nak bagi berlama-lama kuah tersimpan dalam peti sejuk. 

Terliur tak tengok gambar tu. heheh maafkan saya. Kalau kalian nak cuba boleh buat belian terus dengan Cik Nard ye. 



Nampak tak, kakak bukan main lagi semangkuk habis seorang tau. Kuah ni memang tak berapa pedas, dan saya pun memang tak letak lada. Kalau yang suka pedas boleh lenyekkan cili api dan gaul bersama. Pasti lagi menyenget. Dek kerana anak-anak nak makan, jadinya saya hanya gaul rata sahaja semua bahan, dan makan. Nyum nyum memang marvellous delicious. Rasa kuahnya juga tak tawar, dan tak terlebih masin. Sedang-sedang elok.



Haaa yang ni buat-buat sibuk juga nak interframe. Kakak makan rojak dia makan biskut cicah air



Harga RM7.00 sebotol (tak termasuk pos)

 Untuk kalian pembaca yang mahu dapatkan Kuah Rojak Cik Nard ni, ini saya sertakan sedikit info produk ya


Product details:
1) homemade
2) tiada pengawet
3) produk muslim
4) halal&bersih
5) dimasak dengan kasih sayang.
6) datang dalam jar kaca yang menarik.
7) banyak bijan didalam kuah.


Sedang mencari agen juga!!

Kelebihan Agen:
-marketing percuma.
-guide dari group secara percuma.
-keuntungan 21%.
-dapat 10 pack tester untuk sampling.
-tak perlu simpan stok dirumah.(jika mahu kami tolong buatkan pengeposan)
-harga semua agen fixed(tiada mainan harga).
-dapat 10jar 300gram.(5pedas/5biasa)

Boleh gunakan testimoni dari HQ.

Berminat?? Boleh hubungi terus no di bawah ye :

Whatsapp ON AGENT ke 0169483930. (Nadya Nees)

.
.
Bagi kalian yang mahu saya review produk, boleh baca sini ya http://anysidayu.blogspot.my/2014/07/segmen-tajaan.html
 

Comments

Popular Posts