Bisnes Butik Online Offline

Bisnes Butik Online/Offline

Teks: Rozanah Zakaria
Foto: Carian Google
Sumber: e-book Bisnes Butik Online/Offline oleh Puan Masayu Ahmad






Anda ada cita-cita membuka butik? Samaada bisnes anda online atau offline, e-book ini memberi gambaran serta panduan yang amat berguna bagi anda yang baru hendak merancang memulakan bisnes butik. Atau jika anda telah ada butik sekalipun, e-book ini bakal membantu anda memperkemaskan lagi pengurusan di btuik anda. Mengapa saya berakata begini? Jom lihat catatan saya seterusnya!

E-book ini dimulakan terus dengan langkah-demi langkah memulakan bisnes butik secara ringkas. Seterusnya, satu demi satu kriteria yang disebut dihuraikan secara terperinci. Ya, setiap satu! Sebanyak 181 mukasurat! Betapa komprehensif serta terperinci penerangannya. Sehinggakan, usai saya mentelaah e-book ini, saya rasa seolah-olah nampak di depan mata jalan untuk saya menekusuri bidang ini dengan serius di masa hadapan. Orang putih kata nampak 'clear picture'.

Langkah demi langkah ini termasuklah antaranya pelan, pemilihan nama butik sehinggalah kepada sumberpembekal/pemborong. Di mana lagi anda hendak dapat e-book sebegini detail penerangannya dengan harga yang amat berpatutan? Mungkin ada buku lain di luar sana yang anda boleh rujuk untuk bisnes butik, tetapi sudah pasti harganya mahal.

Diterangkan juga di dalam e-book ini kemahiran yang biasanya perlu ada jika seseorang ingin menceburi bidang ini. Jika tiada kemahiran tersebut, juga ada diterangkan apa boleh anda lakukan untuk menjalankan bisnes menggunakan kepakaran yang ada pada orang lain. Kedengaran menarik? Percayalah, jika anda baca e-book ini, anda tidak akan boleh berhenti selagi tidak sampai ke mukasurat terakhir!

Terlalu banyak yang dihuraikan di dalam e-book ini sehunggalah di bab 12 yang dimuatkan sedikit Tip Bisnes Orang Cina. Antara tips yang diberikan adalah: 1) perlu ada kesungguhan, 2) disiplin dalam pengurusan kewangan serta 3) tidak menangguhkan kerja.

Demikian ulasan ringkas saya berkenaan e-book yang sangat menarik ini. Jika anda hendak tahu lebih lanjyt, hubungi saya di:

e-mel: rozanahz@yahoo.com
telefon: 012-420 8212 (whatsApp)

Sekian, wassalam.
Sumber : http://rozanahzakaria.blogspot.com/2015/07/bisnes-butik-onlineoffline.html

Comments

Popular Posts