Tambah Pendapatan Dengan Dropship Buku

Teks : Anys Idayu Zakaria 
Foto : Anys Idayu Zakaria
(Sumber : Ebook Mula Bisnes Dropship)

 
Antara soalan yang sering mereka tanya :
"Saya tidak ada bisnes, tak tahu macam mana hendak mula. Blog pun tak ada. Produk pun tak ada''

"Saya nak belajar berkenaan bisnes online, tapi tak tahu nak mula macam mana"

"Saya nak tahu macam mana nak mula bisnes online, saya tak berapa pandai"
 
Ada 3 langkah mudah untuk kalian yang masih keliru bagaimana nak mulakan bisnes secara online.
 
3 teknik mudah ini sangat sesuai untuk yang zero basic, yang baru nak belajar berbisnes, tanpa perlu modal yang terlalu tinggi.

1. Pastikan kalian ada akaun facebook. Media sosial ini merupakan landasan bisnes yang paling mudah, ramai yang mula dengan hanya menggunakan facebook. Kalian boleh lihat berapa ramai usahawan yang mempromosikan produk mereka di sini. 
Dulu saya sendiri buka akaun facebook memang hasrat dan niat mahu berbisnes secara online. Nak promosi barang di fb, sebab kita sendiri tak ada modal yang banyak untuk buat marketing/pemasaran dengan menyewa kedai.

2. Pilih apa sahaja produk untuk kalian mula berjualan. Digalakkan mula dulu dengan dropship.

Bagi kalian yang baru hendak bermula, masih tercari-cari produk yang sesuai, boleh sertai pasukan Dropship yang saya uruskan iaitu Dropship Buku (Bahan Bacaan).

Kami sediakan satu kumpulan sokongan di facebook, yang mana saya sudah lengkapkan semua bahan promosi. Juga saya sudah sediakan satu blog khas, lengkap dengan bahan untuk bermula. Boleh lihat di sini http://bukuallahtempatmeminta.blogspot.com
Lebih banyak info yang akan saya masukkan di sini

Kalian hanya perlu ambil dan berjualan sahaja.  Sangat mudah. Dan yang penting perlu usaha jika mahu hasil betul tak ;)




 Ringkasan bagaimana bisnes dropship berjalan adalah seperti ini ya

Anda cari pembeli - dapat tempahan dan bayaran - bayar kepada dropshipper (pembekal produk) - dropshipper hantar produk kepada pelanggan - untung anda simpan (harga jualan - harga agen yang diberikan oleh pembekal).




Bagi yang berminat untuk mulakan bisnes dropship ini, boleh dapatkan info di sini  http://bukuallahtempatmeminta.blogspot.com/p/pendaftaran-agen-dropship.html



Comments

Popular Posts