Segmen Tajaan - Garam Bukit dan Celebrity Lass Master Odourless

Teks : Anys Idayu Hj Zakaria
Foto : Simpanan Peribadi
 
 Bismilllah, Assalamualaikum semua.

Segmen tajaan lagi kali ini. heheheh. Ok hari ini saya nak berkongsi sesuatu yang saya sudah cuba beberapa minggu sudah, dan masih gunakan sehingga hari ini.  Garam Bukit dan Celebrity Lass Master Odourless. 

Kita tengok dulu garam bukit ya. Yang ini sangat best dan seronok kerana ia memberi kita anergi positif apabila menggunakannya. Mula-mula saya cuba gunakan untuk rendaman kaki, kemudian saya gunakan pula untuk mandian.

Alhamdulillah, masa gunakan untuk rendaman kaki, memang dapat rasa kelainan, rasa lega sangat. Apa lagi, kakak pun sibuk juga nak cuba. sekali angkat kaki, katanya best betul rasa. hehehe. 

(abaikan latar belakang gambar yang sangat molek tu yek.heheheh)
 
Sukatan yang saya gunakan, 2 sudu garam dan larutkan ke dalam air panas dalam sebuah baldi.
Kemudian, saya rendamkan kaki lebih kurang setengah jam.

Kemudian untuk mandian, saya rendam semula garam yang baru, saya gunakan untuk bilasan terakhir selepas siap mandi. Nak tahu rasa apa. Memang segar sangat. 

Ok ini kaedah menggunakan garam bukit ini, saya petik terus dari blog pemilik produk, Puan Sharimah.

Bagaimanakah kaedahnya :
* Masukkan segenggam garam bukit ke dalam baldi. Larutkan ia.
* Untuk lebih baik, masukkan sedikit ais batu ke dalam baldi tersebut (jika tidak tahan sejuk, tidak perlu lakukan)
* Selawat dan pusingkan arus air mengikut tawaf Kaabah.
* Berdoa menggunakan teknik DA|DA
* Sebelum mandi dengan air garam tersebut, mandi dulu seperti biasa. Apabila sudah selesai, baru jirus badan dengan air garam tadi.
Amalkan mandian ini selama 21 hari  berturut-turut, Jika terselepas satu hari, mulakan kiraan semula. Jika sudah cukup 21 hari, boleh teruskan amalan ini.
 
 
 
Bagi kawan-kawan yang nak cuba garam bukit ini, boleh terus hubungi beliau ya. Memang sangat digalakkan, untuk kita sentiasa berada dalam aura-aura positif. Harga pun masih lingkungan mampu milik. Jom kita pakat-pakat cuba. 

owh ye, lagi satu produk saya nak kongsi ialah, Celebrity Lass Master Odourless. 
 

 Yang ini pun memang sangat teruja nak cuba, sebabnya asyik duk tengok je orang mempromosi produk ini kan. Nak juga cuba apa kelebihannya.  Memang sangat ohsem, haru sepanjang hari. Yang bestnya, bila kakak tahu saya gunakan celebrity lass ni untuk haruman sepanjang hari, senyap-senyap je setiap kali nk keluar berjalan die dah siap guna. Siap bagi pada adik lagi. Apa lagi, ''besh. besh, wanginya,'' Raisha.

Ini kelebihan produk celebrity lass ni ya 


Hanya sekali penggunaan sehari bertahan 24 jam
Hilangkan bau badan hanya dalam 3 saat sahaja

1 BOTOL SELEBRITY LASS 50ml ini boleh digunakan untuk tempoh 90Hari
Celebrity Lass Kandungan Bahannya: Tawas premium, gabungan pati herba, ekstrak mawar, dan air suling. Takde bahan kimia berbahaya.
Ini Tawaran SUPER SAVER
5 Kelebihan Produk ----
✔ bersifat bebas bau
✔ besifat anti septic
✔ meneutralkan air kotor yang melekat pada badan.
✔ Bebaskan bau badan selama 24 jam.
✔ Selamat Digunakan
 
Amacam, banyak sangatkan kelebihannya yang best. Memang rugi kalau tak cuba dan milikinya. Jom pakat-pakat try sebotol. Nak cuba, boleh terus contact Sharimah Yahya.
 
********************************************************************************************
 
Jika ada sesiapa yang berminat untuk saya review produk kalian, boleh 

> Hantarkan produk pilihan yang pembaca mahu saya review
 
> Saya akan cuba gunakan sendiri produk tersebut. Tak kesah la produk bentuk apa sekalipun, yang penting saya perlu guna terlebih dahulu. Makanan, vitamin, kosmetik, pakaian, atau apa sahaja. Dengan kata mudah, pembaca taja kepada saya satu produk. Dan saya akan buatkan satu review dan ulasan tentang produk tersebut.
Produk juga tak semestinya untuk kegunaan saya sendiri. Sebagai contoh, Jika pembaca ada produk seperti pakaian untuk anak-anak, juga boleh saya review. Yang itu akan digunakan oleh anak saya sendiri, dan saya akan komen dan ulasan kelebihan produk kalian di segmen tajaan khas.
 
> Gambar produk tersebut akan saya letak di side bar blog sebelah atas sekali selama beberapa minggu.

Mudahkan, jom sapa yang nak saya review produk, kalian boleh hubungi saya

Email : anysidayuzakaria@gmail.com
sms/wsapp : 017-7912993
 
 

Comments

  1. Terima kasih cikgu Anys Idayu atas segmen tajaan ni..:)

    ~http://sharimahyahya.blogspot.com~





    ReplyDelete
  2. sama-sama kak sharimah.

    Terima kasih juga kerana sudi bagi cuba produk hebat ini

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts