Segmen Tajaan - Vita C Shaklee

Teks : Anys Idayu Hj Zakaria
Foto : Peribadi, carian google 


Bismillah. Assalamuaikum semua pembaca blog.  Hari ini segmen preview produk :)
Saya nak berkongsi sesuatu, tentang produk yang saya sudah ambil sebulan yang lepas. 


Hari ini genap lebih kurang sebulan saya mencuba Vita C Shaklee. Jom saya kongsi apa kebaikan dan kelebihan yang saya perolehi selepas amalkan vita C ini selama sebulan. Alhamdulillah, memang sangat best dan memang nampak kesannya.  Terima kasih pada kak Zaridah yang sudi berkongsi produk ini. Sebelum saya cuba, kak zaridah pernah bagitau saya, vita C ini memang bagus untuk kulit muka yang kusam. wah saya pun memang terasa nak cuba, dan dan buat satu eksperimen pulak, hihi, almaklum muka saya kalau jarang pakai krim dan kurang penjagaan memang akan kusam dan nampak tidak bermaya. Tambah lagi agak malas nak pakai krim malam, memang nampak sangat kusam kulit muka.

Bagi yang belum pernah lihat bagaimana rupanya, inilah Vita C yang saya amalkan. Besarkan. Tapi senang saja telan. Rasa macam grape masa telan. Tak tinggalkan sebarang bau seperti ubat-ubatan.

Untuk permulaan pengambilan saya amalkan ketika bulan puasa, sebiji semasa sahur awal pagi dan sebiji sebelum tidur waktu malam. Dan selama sebulan saya ambil vita C ini, sebulan juga saya tak gunakan krim muka waktu malam, atas alasan saya nak lihat samada kulit saya akan kurang kusam atau tidak bila mengamalkan Vita C ni.  Awal-awal makan, saya diserang selsema, tapi cepat sangat baik. Alhamdulillah. Kalau tidak bila selsema memang makan seminggu lebih juga nak baik semula.  
Kemudian selepas seminggu saya mula lihat kulit muka saya tidak berapa kusam, dan lebih menarik bertambah cerah sedikit. wah memang best ni. :)

Selepas sebulan amalkan Vita C, saya memang dapat lihat perubahan kulit muka saya sudah tidak kusam lagi walaupun tak gunakan krim malam, dan yang menarik en suami juga pernah tegur kulit tambah licin dan cerah. hihi itu yang best. Alhamdulillah, saya suka Vita C ini. Sangat membantu membaik pulih kulit dan untuk kesihatan tubuh badan.



 
Tengok ni, banyak sangat kelebihan Vita C Shaklee ni. Bukannya hanya untuk kulit kusam, cantik berseri. Malah untuk gigi, tulang dan kesihatan badan lain. Patutnya gigi saya pun sudah tidak berdarah lagi. Kadang-kadang bila gosok gigi, masa tu la nak berdarah. Sekarang dah ok. 

Bagi rakan pembaca yang nak cuba, memang sangat-sangat digalakkan. Khas untuk kaum wanita, memang dapat jaga kulit supaya lebih cantik dan berseri. Kalau ada kawan-kawan yang nak order, boleh la hubungi kak Zaridah, beliau boleh bagi consultan percuma untuk kesihatan dan kecantikan. 



Kalau ada yang berminat, sila hubungi :
 
Zaridah Hj Hashim
facebook : https://www.facebook.com/PengedarShakleeKuantan
Blog : http://www.jomsihatceria.com/
           http://zaridahashim.blogspot.com/

Untuk pertanyaaan lanjut boleh hubungi contact yang saya dah letak tu yerk. Saya tak jual, saya hanya pengguna, :)

Kalau ada yang nak saya review produk, boleh hubungi saya ya 

___________________________________________________________________________

Jom beriklan di sini Soho Directory. Baca terma iklan di Ruangan Iklan Online 
Beli buku agama, buku motivasi & ebook di sini Aizmall Gedung Buku Online
Beli produk sunnah dan kelengkapan solat di sini Aizmall Sunnah Online
Beli pelbagai jenis produk kesihatan, makanan dan produk borong bisnes di sini Aizmall Gedung Online
Terkini, projek duit raya, pencarian agen. Boleh terus di sini Projek Duit Raya 

Sertai kami di Akademi Bekerja Di Rumah. Untuk yang berminat mendaftar kelas online asas membina blog 
fanpage bisnes atau penulisan, 


hubungi saya :
Sms/ Whatsapp : 017-7912993
Add saya di facebook : https://www.facebook.com/anies.aiz
 
 

 



Comments

Popular Posts