Segmen Tajaan

Teks : Anys Idayu Hj Zakaria

Alhamdulillah, bulan lepas sudah post satu produk untuk segmen tajaan di blog saya. Insya Allah menyusul lagi beberapa produk lain.  Untuk yang berminat beriklan di blog saya, boleh sertai Segmen Tajaan ini.

Bagaimana cara? Mudah sahaja
> Hantarkan produk pilihan yang pembaca mahu saya review

> Saya akan cuba gunakan sendiri produk tersebut. Tak kesah la produk bentuk apa sekalipun, yang penting saya perlu guna terlebih dahulu. Makanan, vitamin, kosmetik, pakaian, atau apa sahaja. Dengan kata mudah, pembaca taja kepada saya satu produk. Dan saya akan buatkan satu review dan ulasan tentang produk tersebut.

Produk juga tak semestinya untuk kegunaan saya sendiri. Sebagai contoh, Jika pembaca ada produk seperti pakaian untuk anak-anak, juga boleh saya review. Yang itu akan digunakan oleh anak saya sendiri, dan saya akan komen dan ulasan kelebihan produk kalian di segmen tajaan khas.

> Gambar produk tersebut akan saya letak di side bar blog sebelah atas sekali selama beberapa minggu.

Mudahkan, jom sapa yang nak saya review produk, kalian boleh hubungi saya

Email : anysidayuzakaria@gmail.com
sms/wsapp : 017-7912993
add saya di facebook : https://www.facebook.com/anies.aiz


Comments

Popular Posts