Akademi Bekerja Di Rumah Pemangkin Suri Bekerja Dari Rumah

Ulasan Kelas Asas Blog & Fanpage (Bisnes) : Shehren Shahadan

Teks : Shehren Shahadan
Sumber : http://shehren-shahadan.blogspot.com/2014/04/ulasan-kelas-asas-blog-fanpage.html

Salam. Alhamdulillah. Apa khabar pembaca semua yang di sayangi. Semoga kita semua sentiasa berada dalam rahmatNya selalu.

Syukur pada Allah entri kali ini saya di beri peluang oleh Puan Guru saya berkongsi apa yang saya perolehi selama berada di akademi ini.

Nak di ceritakan terlalu banyak, terlalu panjang. Jadi saya meringkaskan sebaik mungkin ye.

Peluang hanya datang sekali. Keinginan mencari sumber alternatif pendapatan tambahan menemukan laman web Puan Masayu pengasas akademi ini. Dari situ saya membaca dan menyusun tindakan untuk langkah saya selanjutnya.

Dari tiada blog dari tiada teknik berniaga sehingga rancak berniaga semua saya dapat apabila menyertai akademi ini. Menarik guru pembimbing begitu komited dengan tugas mereka. Walaupun ianya online tapi saya merasakan hubungan antara kami sangat rapat. Cikgu Zaila sentiasa memperhati tindakan saya serta menegur sekiranya terdapat kesilapan. Yang bestnya kami mempunyai kumpulan sokongan yang kuat. Saling menyokong membantu sesama sendiri. Apabila saya rasa down Cikgu akan menyuntik semangat dan motivasi berterusan untuk saya meneruskan langkah. Terima kasih Cikgu.

Akhir ulasan, melalui akademi ini saya  berharap lebih ramai para suri menyertai akademi ini. Semoga akademi ini dapat menjadi pemangkin untuk para suri bekerja dari rumah, memperoleh pendapatan tanpa mengabaikan keluarga tercinta. Tidak di lupakan juga untuk kaum adam yang ingin turut menyertai akademi ini.

Sekian. Terima kasih 
Akademi Bekerja Di Rumah the best.
********************************************************************************************************************
Alhamdulillah, selamat datang pelajar baru Mac dan April. Bergabung dengan kami, 12 guru online, 2 trainer akaun/kewangan. Bergabung 600 blog. Sertai mana-mana kelas online berikut.
 
1. Kelas asas blog dan penulisan
2. Kelas asas blog, fan page dan mula bisnes
3. Kelas penulisan kreatif
4. Kelas beriklan mudah.my
5. Kelas penulisan ebook pertama
6. Tempahan blog bisnes- 3 hari siap
7. Beriklan dengan kami http://sohodirectory.blogspot.com/
8. Bacaketerangan lanjut http://akademibekerjadirumah.blogspot.com/
9. Kelas borong telekung solat
10. Kelas urus akaun wahm soho
Sertai mana-mana kelas, pertanyaan dan perndaftaran terus melalui saya. 

Email : anysidayuzakaria@gmail.com
sms / wtsapp : 017-7912993
Anys Idayu Zakaria
 *************************************************************************************************************

Kami buka penyertaan 50 peserta sahaja. Jurulatih kewangan profesional dan jaminan pulangan wang jika tidak puas hati. Alhamdulillah. Ramai WAHM yang pm dan berminat untuk daftar kelas akaun offline.
Tarikh: 10.5.2014
Lokasi: Shah Alam
Tempat- 2nd Floor PKNS Bizpoint Shah Alam
Masa: 9pg -5ptg
Makan tengahari dan air mineral disediakan.
Modul
1. Pengenalan Book keeping and accounting
2. 10 kesalahan yang biasa dilakukan oleh entreprenuer
3. How to do record keeping
4. Basic costing and Pricing. Bagaimana anda meletakkan Harga?
5. Profit & Loss...anda untung @ Rugi????
6. Case Study (full set of Bookeeping)
case study - hands on task. Full cycle how to do book keeping.

Untuk pendaftaran, terus mendaftar melalui saya 

Email : anysidayuzakaria@gmail.com
sms / wtsapp : 017-7912993
Anys Idayu Zakaria

Comments

Popular Posts