Promosi Upah Buat Blog

Teks : Anys Idayu Hj Zakaria


 
 
 
Khas untuk semua yang mempunyai produk dan jualan online, tapi masih belum mempunyai blog kedai atau blog untuk mempromosi produk, Sempena Bulan kelahiran saya, bulan Februari ini saya ada menyediakan PAKEJ PROMOSI UPAH BUAT BLOG dengan harga yang sangat berpatutan
 
Bagi yang berminat, boleh hubungi saya untuk tempahan. Tempahan blog terbuka kepada semua yang ingin membuat blog bisnes, blog untuk assignment, blog peribadi.
 
 
Jom rebut peluang ini. Harga untuk PAKEJ PROMOSI INI HANYA
RM 100 SAHAJA. Harga sebenar pakej ini ialah RM200. Yang menarik lagi, saya akan berikan bonus beriklan di soho directory selama 6 bulan. Produk anda akan diiklankan di lebih 350 blog aktif di Akademi Bekerja Di Rumah
 
 
Bagi yang berminat, boleh hubungi saya untuk tempahan :
 
sms / wtsapp : 017-7912993
 
 
 

 



Comments

  1. sy berminat.. so , macam mana prosesnye?

    ReplyDelete
  2. Saudara boleh sms/waspp saya 0177912993 untuk details ye.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts