Lipat gandakan pendapatan

Teks : Anys Idayu Hj Zakaria
Foto : Koleksi peribadi Buku Nota Jutawan Nota Perniagaan


Menurut Irfan Khairi, dalam buku Nota Jutawan Nota Perniagaan, aliran pendapatan berganda adalah rahsia ramai ahli perniagaan berjaya. Aliran pendapatan berganda ialah konsep yang penting untuk  melipatgandakan pendapatan kita. 

Sebenarnya sudah lama saya khatam buku ini, sudah beberapa kali diulang pembacaan. Awal sebelum serius bisnes online dahulu. Tak sangka rupanya apa yang dikongsi oleh beliau telah saya aplikasikan konsepnya.

1. Kerja sepenuh masa (sedang bekerja.hehe)
2. Kerja sambilan (Bisnes online)
3. Memulakan blog (sudah serius menulis di blog)
4. Mengajar kelas (kelas online asas blog)
5. Menawarkan latihan (latihan / toturial kelas online blog)
6. Memulakan perniagaan kecil (bisnes online dan juga sewaan tapak burger)
7. Gabungan pemasaran (kaedah pasarkan produk secara online di blog, fb dan fanpage)
8. Menjual e-book

 
 
 

Mari kita aplikasikan konsep ini bersama. Saya sedia memberi tunjuk ajar untuk mereka yang mahu menggunakan konsep ini.  Saya tawarkan latihan untuk mereka yang mahu memulakan blog, menjual ebook dan gabungan pemasaran (blog, fanpage). Boleh hubungi saya untuk saya bantu kalian. Kita bersama dalam Akademi Bekerja Di Rumah.
 
Sangat sesuai untuk bertindak sekarang kerana kita sudah menghampiri tahun baru 2014. Realisasikan azam tahun baru kalian yang mahu menggandakan pendapatan. Jangan hanya pandang tanpa bertindak, kerana sudah ramai mereka yang berjaya mengaplikasikan konsep ini.




Hubungi saya di sini ya :

email : anysidayuzakaria@gmail.com
sms /wtsapp : 017-7912993
add saya di facebook : https://www.facebook.com/anies.aiz


 ************************************************************************

 

 
Ebook Panduan 44 Hari Pantang bakal terbit 15.12.2013
Harga promosi beli 1 percuma 1
 
Bagaimana mahu dapat percuma Ebook 44 Resipi Pantang (Bakal terbit 1.1.2014). Hanya hantar kepada saya ulasan ebook panduan pantang, pembaca layak menerima ebook percuma.
 


Comments

Popular Posts