Kelas Offline Belajar Buat Blog

Teks : Anys Idayu Hj Zakaria

Bismillah.

Alhamdulillah sudah menghampiri 2 minggu akhir Disember. Ini bermakna kelas saya untuk semester ini juga akan selesai akhir bulan ini. Peperiksaan akhir semester bakal berlangsung awal Januari ini. Selepas itu saya akan cuti semester selama sebulan.
 
Sempena cuti semester Januari ini, Insya Allah saya akan buka kelas offline belajar buat blog fanpage mula bisnes. Kelas ini khas untuk mereka yang tidak berapa mahir belajar secara online, yang suka hadiri kelas secara offline, juga sesuai untuk mereka yang baru mahu memasarkan produk di internet. Mereka yang sudah ada kedai fizikal di luar juga boleh menghadiri kelas ini.
 
Kelas offline belajar buat blog ini saya buka khas untuk mereka yang berada di kawasan Ulu Tiram / Kota Tinggi Johor dan kepada mereka yang tinggal di sekitar kawasan yang berhampiran.
 
Tarikh : 11/1, 18/1 dan 25/1 (pilih salah satu tarikh)
Masa : 2.00-5.00 petang (3 jam)
Tempat : Mc Donald Ulu Tiram / KFc Taman Bukit Tiram / Restoran Saujana Kota Tinggi (akan dimklumkan kmudian)
Modul : Modul yang dipelajari dalam kelas online.
Hanya 3 peserta sahaja untuk satu sesi.
 
Protege akan mendapat :
1. Personal coaching
2. Bonus ebook (belajar asas blog, ebook panduan mula bisnes butik, ebook super wahm supermom dan ebook 101 idea home based bisnes)
3. Akan diserapkan ke dalam group online.
 
Bagi mereka yang berminat untuk hadiri kelas offline ini, boleh hubungi saya untuk tempahan tarikh. Kelas ini juga saya hanya buka untuk sesi Januari sahaja. Jadi cepat-cepatlah tempah tempat anda!!!
 
Pun begitu, kelas online masih berlangsung seperti biasa.
 
Pendaftaran dibuka sekarang. Sila hubungi saya :
 
Email : anysidayuzakaria@gmail.com
Sms / wtsapp : 017-7912993

Comments

Popular Posts