Jana Pendapatan Melalui Blog dan Facebook

 Teks : Anys Idayu Hj Zakaria
 
 
Memang sebenarnya ramai sedia tahu blog merupakan salah satu medium untuk mudah menjana pendapatan. Kerana blog medium yang percuma sahaja. Hanya kita sebagai pengguna perlu belajar dan tahu cara menggunakan blog tersebut dengan betul untuk jadikan blog sebagai salah satu cara menjana pendapatan.
 
Sebenarnya ramai antara kita yang boleh membina blog sendiri, tapi masih ramai juga yang tidak tahu bagaimana untuk menukar blog yang telah mereka buat itu untuk menjana pendapatan.
 
Saya kongsi di sini artikel Berita Harian Hujung Minggu lepas, kita disaran menggunakan blog secara positif, sama ada untuk menjana pendapatan sampingan, berkongsi pengetahuan atau menyampaikan idea. Dianggarkan 500,000 blogger aktif di neraga kita dan ini membuktikan komuniti dalam talian mempunyai potensi untuk terjemahan penulisan blog sebagai pekerjaan yang mempunyai pendapatan lumayan.
 


 
 
(Foto : Sumber Berita Harian Ahad, 15 Disember 2013)
 
 
Siapa tahukan, mungkin antara blogger aktif itu adalah kita. Jadi mari kita sama-sama gunakan blog untuk menjana pendapatan. Di sini saya buka peluang untuk kalian yang mahu menggunakan blog dan facebook sebagai salah satu cara untuk menambah pendapatan. Boleh dilakukan secara sambilan atau sepenuh masa.
 
Bagaimana cara untuk menghasilkan pendapatan melalui penulisan di blog dan facebook :
-Ia adalah produk informasi/digital
-Tidak perlu keluar rumah
-Tidak perlu ambil stok, simpan stok
-Hanya komputer dan internet
-usaha, konsten, fokus, ikut sahaja strategi yang sudah ada
-RM1k hingga 3k bersih (jika betul-betul fokus dan ikut cara yang diberikan)

Mudah sahaja jadi rakan niaga/pengurus online akademi bekerja di rumah.

saya buka pendaftaran khusus buat suri rumah yang serius mahu bekerja dari rumah. Suri kerjaya yang mahu memulakan bisnes online secara sambilan atau sepenuh masa. Saya buka untuk yang benar-benar serius, fokus dan komited sahaja

Jika kalian salah seorang daripada mereka, hubungi saya untuk saya bimbing sebagai salah seorang rakan niaga di ABDR. Ilmu yang saya pelajari di sini, insya Allah saya akan sampaikan pula kepada kalian, untuk kita sama-sama nikmati rezeki Allah ini.

-kalau rasa sudah sedia, hubungi saya ya :
 
sms / wtsapp : 017-7912993
add saya di facebook : https://www.facebook.com/anies.aiz  
 
____________________________________________________________________
 
 
 
 
Pakej bekerja di rumah
RM 150
 
 


Pakej Promosi
Panduan Asas bisnes online suri rumah
Harga promosi sah sehingga 30 Januari 2014
RM 80 SAHAJA
 



 
 
 
Pakej Promosi
Panduan Asas bisnes online suri rumah
Harga promosi sah sehingga 30 Januari 2014
RM 80 SAHAJA
 

Comments

Popular Posts