Pecut laju

Teks : Anys Idayu Zakaria

Bismillah. Hari ni sudah masuk minggu akhir Julai. Minggu ni saya ada kelas Bahasa Inggeris. Kelas ni memang terlalu padat. Hari biasa jika tak berpuasa pasti balik pukul 7. Ingatkan hari ni dapat keluar awal. Rupanya pensyarah tamatkan kelas jam 6.

Habis saja kelas saya terus ecut pulang. Lalu mujur dapat info daripada rakan fb jalan highway pasir gudang jem teruk. Saya terus pecut naik highway Ulu Tiram. Memang jalan kosong jika lalu highway ni. Sampai rumah mak tepat 6.30 petang. Ambil anak-anak terus saya bergegas pulang. Risau tak sempat berbuk di rumah. Kesian kan kakak. Singgah sebentar ke kedai, tepat jam 7 sampai rumah.

Sejam perjalanan pulang dari utm. Waduh. Kalau kebiasaannya ambil masa lebih kurang sejam lbih. Memang betul-betul laju saya memandu tadi.

*****************************

Khas untuk suri rmah yang mahu menjalankan bisnez secara online, dapatkan pakej bahan bacaan asas sbelum bemula.

Pakej wahm soho bekerj dari rumah : mula bisnes butik dan mula bisnes makanan.

Hubungi saya untuk dapatkan mana-mana dua pakej hebat ini.

Email : aniesaizmall@gmail.com
Tel : sms@ wtsapp 0177912993

Comments

Popular Posts