Minggu Peperiksaan

Teks : Anys Idayu Zakaria
Photo : Fanpage Aizmall Gedung Buku Online


Alhamdulillah sudah masuk Jun. Sesi pembelajaran saya untuk semester II 2012/2013 juga telah selesai dan sekarang ini saya sedang bertungkus lumus menghadapi peperiksaan akhir semester ini.  3 subjek yang diambil masing-masing tidak berapa tidak berapa sukar untuk ulangkaji, cuma yang saya risaukan subjek kewangan. Sejak zaman persekolahan sampailah ke universiti, kalau ada subjek melibatkan pengiraan pasti kepala pening mahu mengira. Kenapalah minat saya kurang ke arah kira mengira ini. Walaupun rasa payah untuk dibawa, saya sudah cuba sehabisnya menjawab kertas kewangan semalam. Tinggal lagi 2 kertas yang belum diduduki. 
 
Selesai peperiksaan ini, saya akan mula bercuti semester lebih kurang sebulan lebih sebelum memulakan semester pendek yang dijangka pertengahan Julai. Semester pendek akan datang mungkin agak mencabar sedikit kerana perlu dilalui ketika bulan Ramadhan. Apapun nanti saya akan kongsikan pengalaman menghadiri kelas ketika bulan puasa nanti.
 
Walaupun sibuk dengan peperiksaan, promosi kedai online saya masih berlangsung seperti biasa. Alhamdulillah, produk-produk pun sudah mula mengambil tempat di hati pelanggan. Sudah ada pelanggan tetap dan pelanggan baru yang sentiasa datang. Saya sangat sukakan keadaan positif ini.
 
 
 
 Kelas asas blog, penulisan, fan pageHarga sebenar RM130+RM50 (ebook asas blog) = RM185
Harga kasih sayang masih lagi RM130 (sehingga 30 Jun 2013)
 
 
Terdapat tiga kategori suri yang ingin belajar, berdasarkan apa yang ditanya.

1. Mahu meluaskan produk di pasaran online. Suri ini perlu belajar menjual di fan page dan juga di blog. Siapkan borang tempahan produk, dan gabungkan blog dan fanpage sebaga
i satu saluran kedai online. Bina asas ini, untuk belajar proses jual beli, dan tapak asas itu boleh dinaik taraf kepada website shopping cart apabila sudah maju.

2. Mahu belajar teknik pemasaran melalui tulisan dan mempunyai blog berpengaruh. Semua orang sudah pandai menulis, tetapi tidak tahu teknik yang betul untuk membina blog yang berinformasi. Suri kategori ini perlu belajar asas blog dan penulisan untuk membina blog berpengaruh.

3. Suri profesional yang sudah ada blog, mahir menulis dan mahu menyiapkan manuskrip pertama atau ebook pertama menggunakan teknik blog. Blog adalah sangat mudah untuk diuruskan dan membina idea dan menyiapkan ebook.

Kami tawarkan tiga kategori kelas di atas, semuanya sedang berlangsung. Daftar sekarang, kelas adalah secara online mengikut masa fleksibel pelajar.
 
sebarang pertanyaan dan untuk pendaftaran boleh hubungi saya di sini.
 
 
 

Comments

Popular Posts